dachy okna Bud24 przetargi dekarze forum kontakt


- MASZ NA TO WPYW - POZYSKAJ KLIENTW MOCNYMI ARGUMENTAMI

Instytut ASM – Centrum Bada i Analiz Rynku od 9-ciu lat corocznie przeprowadza niezalene oraz obiektywne badania preferencji i opinii wród blisko 2000 firm wykonawczych z caej Polski. Na tej podstawie tworzony jest Ranking, który pomaga producentom kreowa wizerunek swojej marki materiaów budowlanych a wykonawcom i inwestorom dokonywa najlepszego wyboru. Wyniki badania, w kilkunastu kategoriach produktowych oraz klasyfikacji ogólnej, s przedstawiane podczas uroczystej Gali w formie Rankingu, a Laureaci otrzymuj tytuy Zotej, Srebrnej i Brzowej Budowlanej Marki Roku. Aktualnie trwa badanie najnowszej edycji. 13-go czerwca 2013 r. podczas uroczystej Gali zostanie ogoszony Ranking Budowlana Marka Roku 2013, tymczasem zapraszamy do zapoznania si z ide projektu oraz wynikami badania przeprowadzonymi w 2012 roku. Szczegóy poszczególnych edycji znajduj si na stronie www.rankingmarekbudowlanych.pl.

Powodzenie danej marki budowlanej na rynku zaley od zaufania wypracowanego wród uytkowników produktów w cigu szeregu lat. Zadowolenie z zakupu procentuje ponownym wyborem i lojalnoci wobec marki. Z jednej strony jest to zwycistwo waciciela marki, z drugiej za wyzwanie dla innych producentów, którzy pragn przekona klientów do wyboru wasnych produktów poprzez reklam, systemy sprzeday i szkolenia. Zapoznajc si z kampaniami marketingowymi producentów warto zwróci uwag na to, czy wykorzystuj oni obiektywne argumenty. Klasyfikacja corocznie dokonywana przez ASM jest rankingiem obejmujcym najwicej segmentów rynku oraz najbardziej miarodajnym ze wszystkich konkursów w brany budowlanej w Polsce! Wród wielu rankingów przeprowadzanych w kraju, Budowlana Marka Roku wyrónia si przede wszystkim obiektywizmem. Ankietowanym nie sugeruje si w aden sposób odpowiedzi, dlatego z jednej strony warto zaufa wynikom klasyfikacji gdy chcemy dokona najlepszego dla siebie wyboru, z drugiej za skorzysta z renomy jak daje zaufanie uytkowników gdy chcemy wyróni si na tle konkurencji. W obu przypadkach dobrze jest wiedzie co na ten temat ma do powiedzenia rynek.



Materiay: ASM
Opracowanie: Redakcja
20-03-2013



KOMENTARZE
Dodaj swj komentarz

Nick:

Wpisz kod z obrazka:

Kod nieczytelny?
Aktualnie brak komentarzy




PARTNERZY

   

|   O nas   |   Reklama   |   Kontakt   |   Dla producentw   |   Forum  
|   Nota prawna   |   Program partnerski dla hurtowni   |
|   Wpisz si do bazy firm budowlanych   |   Wpisz si do bazy firm handlowych   |
RST Supported by

Ta strona używa cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Dowiedz się więcej.. zamknij