dachy okna Bud24 przetargi dekarze forum kontakt

Pomoc     Wyszukaj     Użytkownicy     Rejestracja     Profil     Logowanie     Zaloguj by sprawdzić wiadomości    
Obecny czas: 2018-01-20 07:53

1 / 1 wszystkich
 Szybka rejestracja       Login:       Hasło:       Powtórz hasło:       Adres e-mail:        
Autor Post

kolpos

Świeżak

Miejsce:
Wysłany: 2008-08-25 11:38:54, Temat: Jak zacząć

Dzień dobry. Chciałbym się dowiedzie od czego zacząc, jezeli chciałbym zostac dekarzem i otworzyc swoja firme, ktora bym pozniej rozwijał. Aktualnie pracuje w firmie produkcyjnej (poligrafia), dlatego najpierw chciałbym sie nauczyc dekarstwa, bo wiadomo, ze od razu dachu nie położe. A otwierac firme i wziazc zlecenie, ktorego nie wykonam to bez sensu. Skończyłem studia, wiec chyba jestem pojetnym uczniem i prosze mnie nie wyzywac, ze laik, ze nieczego sie nie nauczy itp.

Mój problem polega na tym, ze od razu pracy w firmie nie rzuce, zeby zostac dekarzem, bo z czegos musze zyc. Dlatego, chetnie bym sie pouczył tego fachu, ale w weekendy (jako pomocnik) lub w tyg. ale po godz 15. Pochodze z Szamotuł, woj. wlkp. 30km od Poznania.  A dopiero pózniej jak zdobędę doświadczenie to zacznę zbierac zlecenia.

Chciałbym sie dowiedzie jak Wy zaczynaliscie. Nie chodzi mi o ludzi, którzy przejeli ten fach po ojcach i dziadkach. Tylko mam na mysli ludzi, którzy pokończyli różne szkoły, zaczynali prace w różnych firmach, aż w koncu zdecydowali sie na otworzenie własnej firmy w zawodzie dekarz.

Czy ktoś z Szamotuł i okolic względnie Poznań byłby chętny na pomoc w zbieraniu doswiadczenia, a później na ewentualna współprace. Mógłbym otworzyc firmę i wykonywac na poczatku proste prace na zlecenie i w tym czasie sie uczyc. Az do momentu gdy bede gotowy przyjac zlecenie od klienta bez obaw, ze zrobie cos nie tak.